Postcards from Italy

Jag är nöjd över mig själv och min tid här. På lördag ska jag åka hem, utan att rymma härifrån. Jag ska lämna det här stället och fortsätta mitt liv på annan ort.

Idag har jag tagit en kort men rask och uppfriskande promenad i den fuktiga skogen, handlat frukost till resten av veckan och efterrätt till ikväll, pratat italienska med kvinnan i leksaksbutiken i säkert en halvtimme, köpt träleksaker av henne och ikväll har jag varit med Kate. Vi lagade middag, åt choklad och jordgubbar, filosoferade och spelade TP Junior på italienska. Om två dagar säger vi ”ses på facebook...”

Nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och fundera ut en julklapp till Linnéa, tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0