The magic of the night

Nu var det jättelänge sen jag skrev. Har varit hemma i en vecka nu och har haft fullt upp, eftersom jag velat göra så många saker. Det har blivit några kakor, pussar, paket och sångstunder och idag har jag julpyntat. En ljusstake och två små röda dukar gjorde rummet väldigt mysigt. Just nu lyssnar jag på julsånger som jag funderar på att sjunga på julafton och har bra julstämning.

I helgen har jag spelat "Med andra ord" två gånger, fast med olika regler. Första gången bestämde lilla P reglerna, så hon bestämde att karnevalståg var ett land så hon skulle kunna förklara vad det var. Andra gången var reglerna som spelregelpapperet sa, men då spelades det i Umeå. Mysig helg med fina Linnéa.

Jag är förövrigt ganska glad. Tack vare en annan skotokig brid kom jag fram till att jag faktiskt behöver ett par skor. Imorrn ska jag nog rensa ut några av de skor jag har och göra plats för nya. Skor är lycka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0