Enjoy the silence

Jag funderar inte lika mycket som jag gjorde när jag just hade kommit hit. Kanske beror det på att jag blivit mer van att bo endast med mig själv, eller att jag flyttat till ett ställe där jag faktiskt trivs.

 

Nu har i alla fall november börjat och solen värmer. Tvätten hänger ute på tork och balkongdörren är öppen. Dagen blir så bra när den börjats med en god frukost. Låter klyschigt, men det är sant. Min frukost gjorde mig glad.

 

Lägenheten jag bor i har under helgen förvandlats till ett kollektiv. Ena killen tror jag är en bror till Alberto, men de andra tre människorna vet jag inte vilka de är. Jaja, de har åkt nu och jag har lägenheten för mig själv tills onsdag, eftersom Alberto rest bort. Så börjar nu en ny vecka i det framöver regniga Viareggio. Nya studenter och en ny övningsbok. Hoppas att det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0