Everybody get up singing 1, 2, 3, 4, Five will make you get down now!

Igår smakade jag bläckfisk som jag tyckte om. Vi beställde in en tallrik med blandad sjömat och bitar av den större var goda, men inte broskbenen på de mindre djuren. Usch så obehagligt. Well, jag har testat det i alla fall.

Idag har jag funderat på saker jag vill göra i mitt liv. Åka (eller helst köra?) Koenigsegg har stått på listan i flera år och får ha kvar sin plats. En nykomling är fallskärmshoppning. En kvinna på skolan har testat det och jag fick någon sorts skräckblandad förtjusning när hon berättade om det och blev väldigt sugen på att testa själv. Sen vill jag resa en massa. Madagaskar, Alaska, Island, Portugal och några fler oväntade ställen står uppradade på min lilla lapp som jag skrev på när jag satt ute i parken. Först ska jag bara samla ihop tillräckligt med tur och pengar så jag kan uppfylla alla önskningar.

När jag filosoferat klart byttes seriositeten ut mot nostalgi och skratt när jag lyssnade på dålig musik från nittiotalet. Nittiotalsparty ska bli av!

I morgon ska jag, Kate och Bryant följa den norska kvinnan, från skolan, på hennes sightseeingtur med sin bil. Vi åker mot Siena och ska se ställen på vägen. Jag vet inte hur rutten ser ut, men är glad över att få följa med och se ännu lite mer. Packar ner bilpåsen, så går allt greitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0